ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

عشق

عشق چون خورشید است و فرد چون کوه یخ. 

خورشید عشق ٫ کوه یخ را ذوب می کند و دریایی پهناور به وجود می آورد. 

بنابر این ٫ جست و جوی عشق همان جست و جوی خداست ٫ زیرا عشق هم ذوب می کند و هم ویران می سازد.

نظرات 1 + ارسال نظر
علی 1389/06/21 ساعت 03:23 ب.ظ http://www.dvd3enter.com

سلام
خوبی دوست عزیز
من داخل نت داشتم میگشتم که یک فروشگاه فیلم دیدم که واقعا حرف نداشت هر روز آپدیت میشه و فیلم های جدید میزاره.
جالبه بدونی که قیمت تمام فیلم ها فقط 100 تومان هست
[تعجب]
تازه شرایط هم داره
1-تمام محصولاتش دارای گارانتی 24 ساعته هستند
2-میتونی به صورت نقدی و پستی خرید کنی
3-با خرید نقدی 10% یعنی یک فیلم به شما رایگان میده
4-با هر 20 هزار تومان خرید ارسال خرید شما رایگان میباشد
5-برای هر مناسبت کپن تخفیف میده
دیگه از این بهتر نمیشه
من بهت گفتم اگه خواستی ازش دیدن کن اگه خوشت اومد از فیلم هاش ازش خرید کن من که خرید کردم راضی بودم

www.dvd3enter.com

[گل][گل][قلب][چشمک]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد