ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

عشق نوعی پرنده ی آزاد

عشق بیشتر همچون رایحه است تا یک گل.گل دارای شکل است و هر شکلی محدودیت آفرین است.اما عشق نا محدود است.بنابراین عشق نمی تواند هیچ شکلی به خود بگیرد.ما از روی ناآگاهی می کوشیم به عشق‌‌٬ شکل٬رنگ و ویژگی معین و محدود ببخشیم.می کوشیم چارچوب هایی تعیین کنیم‌٬ دیوارهایی بکشیم.و هر قدر در این کار موفق تر شویم‌٬ عشق ناپدیدتر خواهد شد و خواهد مرد. 

عشق باید پرنده ای باشد که بال هایش را در آسمان گشوده است ــ تو نمی توانی پرنده را در قفس زندانی کنی.حتی اگر قفسی طلایی بسازی او را خواهی کشت.پرنده ی در قفس و پرنده ی در آسمان یکی نیستند.آنها شبیه به هم به نظر می آسند اما پرنده ای مه در آسمان بالش را گشوده و در مسیر باد در میان ابرها پرواز می کند آزاد است و به سبب این آزادی‌٬شادمان.پرنده ی در قفس فقط شکلش با آن پرنده یکی است اما او هیچ آسمان ٬ هیچ آزادی و هیچ شادمانی مدارد. 

عشق پرنده است و عاشق آزادی.نیازمند همه ی آسمان است تا ببالد.پس به یاد داشته باش که هرگز عشق را در قفس زندانی نکن.هرگز آن را اسیر نکن.هرگز به آن محدودیت ٬ شکل و شمایل ٬ نام و نشان و عنوان نبخش‌‌ ــ هرگز. 

بگذار عشق یک رایحه باقی بماند ٬ نادیدنی.آن گاه عشق می تواند تو را روی بال هایش تا بی نهایت ببرد.

نظرات 4 + ارسال نظر
هیراد 1388/04/14 ساعت 09:41 ق.ظ

وبتون خیلی جالبه
تا حالا همچین استدلال هایی راجع به عشق نشنیده بودم
آفرین استدلال هاتون واقعاْ جالبن.

http://ahlebeit.blogsky.com/ 1388/04/14 ساعت 09:41 ق.ظ

http://ahlebeit.blogsky.com/

شادباش نامه 1388/04/14 ساعت 11:33 ق.ظ

ضمن عرض تبریک به شما دوست عزیز که توانسته اید با زحمات فراوان وبلاگ بسیار زیبای خود را به ثبت برسانید...و تشکر فراوان بابت مطالب بسیار ارزنده و فواید ان برای هر بازدید کننده ای...شما را به گروه بزرگ اوکسین ادز جهت درج وبلاگ خود و زیباسازی محیط وبلاگ، به ازای ثبت وبلاگ و واریز پول توسط ما به شماره حساب بانکی شما دعوت مینماییم...
ثبت نام با شما....بازدید روزانه از وبلاگتان و واریز پول به حساب بانکی شما توسط ما...کافیست در سایت زیر ادرس وبلاگ و شماره حساب بانکی خود را درج نمایید..در هر کجا که هستید..بعد از 24 ساعت تاثیر انرا خواهید دید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع:
http://www.oxinads.com/?a=22810
همچنین سایت های پر بازدید ایران ، عضویت فعالی دراین گروه دارند....به ازای هر کدام از وبلاگهایتان پول در میاورید......تعداد زیاد اعضای این گروه نشاندهنده رسمیت این گروه و هیچ گونه سوء استفاده است. فقط وبلاگ خود را ثبت نمایید و پول پارو کنید...بدون هیچ گونه چشم داشت و تضرر مالی....در هر کجا و در هر زمان و درهر وضعیت مالی که هستید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع فقط در اینجا:
http://www.oxinads.com/?a=22810
http://www.oxinads.com/?a=22810
ما منتظر شماییم به ما بپیوندید
درضمن برای فعال شدن حسابتان باید کد بنر ها را در سایتتان قرار دهید
به اطلاع شما می رسانیم در جهت تشویق شما سروران گرامی سیستم اوکسین ادز جشنواره تابستانه از اول تیرماه به مدت یکماه برگزار می گردد که کارکرد کلیه اعضاء 50 درصد بیشتر محاسبه خواهد شد.
بعنوان مثال اگر شخصی در طول یک ماه 100 هزار تومان درامد کسب نماید 50 هزار تومان هم به پورسانت وی اضافه خواهد شد و مجموعا 150 هزار تومان دریافت می نماید.
این فرصت طلایی را از دست ندهید

tgc 1388/04/14 ساعت 05:55 ب.ظ

آیا شما هم دوست دارید میلیونر شوید و در سواحل زیبا خانه داشته باشید؟
مگر شما درآمد میلیونی در یک ماه را دوست ندارید؟
مگر شما آینده ای تضمین شده از لحاظ مالی نمی خواهید؟
مگر شما دنبال درآمد مادام العمر نیستید؟
مگر شما دنبال یک کار کم زحمت و پر در آمد نیستید؟
مگر شما دوست ندارید که به آرزوهایتان تحقق بخشید؟
ما تمام اینها را به شما یکجا هدیه خواهیم داد
راز بزرگ میلیونر شدن را از ما بخواهید
برای پی بردن به این راز بزرگ باید عضو سایت زیر شوید
http://www.oxinads.com/?a=22810
http://www.oxinads.com/?a=22810
لینک عضویت سریع
http://www.oxinads.com/?a=22810

به اطلاع شما می رسانیم در جهت تشویق شما سروران گرامی سیستم اوکسین ادز جشنواره تابستانه از اول تیرماه به مدت یکماه برگزار می گردد که کارکرد کلیه اعضاء 50 درصد بیشتر محاسبه خواهد شد.
بعنوان مثال اگر شخصی در طول یک ماه 100 میلیون تومان درامد کسب نماید50 میلیون تومان هم به پورسانت وی اضافه خواهد شد و مجموعا 150 میلیون تومان دریافت می نماید.این فرصت طلایی را از دست ندهید
فقط تا پایان تیر فرصت دارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد