ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

خسته................

خدایا خسته ام ٬خسته تر از هر عاشقی  

روحم از این عشق های دروغین خسته است٬ 

خسته..!! 

خدایا دگر توان تحمل این خستگی را که با هیچ چیزی رفع نمی شود را ندارم٬
خدایا ازت می خوام مثل همیشه توان بهم بدی که این خستگی را به زودی رفع کنم٬
خدایا خسته ام..........!

نظرات 3 + ارسال نظر
ساسان 1388/04/19 ساعت 08:47 ب.ظ

وبت قشنگه اما اگه واقعا دل شکسته ای همین که به خدا دل بستی بهترین کارو کردی

رضا 1388/04/19 ساعت 09:07 ب.ظ

کسب درآمدی باور نکردنی فقط با یک ثبت نام رایگان 5 دقیقه ای
سلام دوست عزیز. شاید شما هم مثل بقیه ارزو دارید پولدار بشید منم مثل شما بودم اما حالا به ارزوم رسیدم برای دیدن توضیحات یه سر به وبلاگ من بزن و مطالبشو حتما بخون تا باورت شود منم مثل شما اول باور نمیکردم اما الان به این روش ایمان دارم و درامد خوبی هم کسب کردم شما هم امتحان کنید ضرر نمیکنید . سنگ مفت گنجشگ هم مفت.این روش بدون هیچ سرمایه و کاملا رایگان است.
باور کنید جهت زندگیتون عوض میشه اگه یه بار و فقط یه بار
مطالب این وبلاگ رو کامل و دقیق بخونید . هیچ غل و غشی در کار نیست. ذهنیت بد رو از خودت دور کن و بیا به آدرس من
دقیقا" همون کاری که من کردم و الان از تصمیمم فوق العاده راضیم !
خیلی ها از راه اینترنت میلیونر شدن چرا تو یکی از اونا نباشی پس زود بیا یه سر به وبلاگ من بزن.
حتما می بینمت.
http://paroopool.blogfa.com
بدرود.

مهیار 1388/04/19 ساعت 11:56 ب.ظ http://www.gogolimagholi.blogsky.com

توی حرفهات متوجه چیزی شدم اینکه عاشق شدی و شکست خوردی اون کسی که واسش میمردی به تو خیانت کرده که دلت خیلی ازش پره ولی بازم ته ته قلبت هنوز دوسش داری این طور نیست؟
۳-۳ مساوی نوبت شماست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد