ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

خسته از.........

خسته ام..... 

از همه چیز خسته شدم........ 

از عشق های بی پایان........... 

از شب های بی ستاره............. 

از قلب های پر درد....................... 

از تظاهر به شادی......................... 

از دروغ گفتن راجع به دوست داشتن..... 

از دروغ گفتن راجع به عشق................... 

از روزهای پوچ............................................. 

از همه چیز خسته ام.....................................

نظرات 2 + ارسال نظر
سینا 1388/04/22 ساعت 08:40 ب.ظ

همه ی ما یه جور خسته ایم

مهیار 1388/04/22 ساعت 11:13 ب.ظ

سلام ساناز خانوم خوبی
من یه چند وقت نمیتونم سر بزنم واسه همین ۳ تا شما بالا
از همین الان قبول دارم
من رفتم پیش امام رضا واسه چند نفر دخیل ببندم واسه شما هم دعا میکنم امتحانت و قبول بشی راستی شما چه رشته ای درس میخونید همچین امتحانی تا حا لا به گوشم نخورده
۹-۸ من بالاترم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد