ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

حرف دل

 

 

 

 

از همه چیز خسته شدم!
از اینکه همش من باید درک کنم خسته شدم!
از اینکه نشان دهم که هیچ اتفاقی نافتاده خسته شدم! 

چرا تو نباد یک بار من را درک کنی؟!
چرا من نباید کسی باشم که خوش باشد؟!
چرا دل من باید صندوغچه ای از حرف باشد؟!
چرا من نباید با کسی دگر از دردهایم سخن گویم؟!
مگر من چه فرقی با دیگران دارم؟!؟!!؟!؟! 

 

آنقدر از دست داده ام که میدانم تنها لحظه های خوب را باید به یاد بسپارم بی هیچ حسرتی

نظرات 3 + ارسال نظر
ترانه 1388/04/27 ساعت 05:33 ب.ظ

آنقدر از دست داده ام که میدانم تنها لحظه های خوب را باید به یاد بسپارم بی هیچ حسرتی

با این جملت خیلی حال کردم

درسا 1388/04/29 ساعت 06:04 ب.ظ http://dorsajigar.blogsky.com

وبلاگ زیبایی داری.اگه خواستی با هم تبادل لینک کنیم.

پریسا 1388/04/30 ساعت 02:15 ب.ظ

عالی در آوردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد