ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

وجود تو.........

آنقدر دوستت دارم که می توانم با عشقت سر به فلک گذارم 

در آرزوی گرفتن دست هایت٬‌غرق شده ام! 

آنقدر دوستت دارم که دلم می خواهد اگر بمیرمدر آغوش تو بمیرم  

روح من٬عشق من٬ احساس من٬ رویاهای من٬ ساعات زندگی من همه و همه به تو تعلق دارند 

وجود توست که مرا شاد می کند 

وجود توست که می توانم با آن زندگی کنم 

وجود توست که اگه تنهای تنهایم شوم باز ناراحت نمی شوم زیرا حتی اگر همه دوستانم مرا تنها گذارند من چیز با ارزشی به نام عشق دارم !
دوستت دارم زیرا بهترین احساس را به من می دهی  

دوستت دارم زیرا احساس کامل شدن را با وجودت می کنم 

دوستت دارم زیرا با وجودت احساس امنیت می کنم 

دوستت دارم زیرا خودم را دوست دارم ٬ تو نیمه ی دیگری از من هستی که تمام قلب من را با خود دارد!!!!!! 

دوستت دارم زیرا......

نظرات 1 + ارسال نظر
هستی 1388/05/04 ساعت 08:24 ب.ظ

خیلی قشنگ می نویسین
موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد