ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

تو!!!!

 

 

 

آغوش گرم تو پناهگاهی آرام و بی نظیر برای قلب پر اندوه من است٬لب هایت مرهمی ست برای تمام دردهایم٬دست هایت زنجیره ای از عشقمان است٬چشمانت دنیایی از زیبای هاست٬قلبت هدیه ای برای ادامه زندگی در دنیای عشقمان است٬ می بینی وحودت بهترین هدیه ایشت که تا کنون داشته ام !!!!!!!!!! 

اسم هدیه ای که به من دادی را عشق می گذارم تا همه ی عالم و آدم به آن حسودی کنن.... 

 

 

 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
کاوه 1388/05/16 ساعت 02:12 ب.ظ

سلام خانومی
من کاوه هستم
وبت قشنگه باحال می نویسی
خوشحال میشم باهم آشنا بشیم

علی 1388/05/16 ساعت 02:13 ب.ظ

سلام خوبی؟














































خیلی قشنگ می نویس از وبت خوشم اومده بازم بهت سر میزنم

نیما 1388/05/16 ساعت 06:11 ب.ظ

سلام ساناز خانم
حالی از ما نمی گیری
وبت روز به روز قشنگتر میشه راستی چرا چند وقت نبودی؟

farinaz 1388/05/16 ساعت 06:12 ب.ظ

چه جالب بود این متن
موفق باشی

دریا 1388/05/16 ساعت 06:25 ب.ظ http://www.onlyyou.blogsky.com

سلام
خوبی؟
وب خوشگلی داری.
خوشحال میشم به کلبه کوچیک منم یه سر بزنی.
موفق باشی.

سیامک 1388/05/17 ساعت 12:58 ب.ظ

سلام خانومی بابا تو چقدر عاشقی کاش بقیه دخترام بیان از تو یاد بگیرن

سعید 1388/05/17 ساعت 04:43 ب.ظ

سلام
وبه جالبی دارین
با تبادل لینک موافقی؟!

علی 1388/05/17 ساعت 06:40 ب.ظ http://bani.blogsky.com

سلام ساناز جان
سلام ساناز عاشق
:))))

خوبی؟؟؟
چه خبر از دلت؟؟
:)))


خواندم نوشته ات رو یاد این نوشته خودم افتادم
بهترین هدیه بودنت است
لبخند تو مرا بس است
شادیت هدیه خداوند است
نه بودنت هم لطفی دیگر دارد
تجربه انتظار هر لحظه
..

باشه
منو با اواز باران لنک کن
:)))

عشق واژه پرکاربردی است
همه می گویند و می خواهند و ...
ولی عشق یک مقام است!
..


خیلی مواظبت خودت باش
لبخند یادت نره
:)))

به من سر بزن
سلامت و شاد باشی
:)

علی 1388/05/17 ساعت 07:11 ب.ظ

سلام ساناز جان
سلام


زود امدی
منم زود آمدم
گفتم نکنه دیر بشه بگی علی نامرده
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

زندگی عشق می افریند
عشق زندگی می بخشد
زندگی رنج به همراه دارد
رنج دلشوره می آفریند
دلشوره جرئت می بخشد
جرئت اعتماد به همراه دارد
اعتماد امید می آفریند
امید زندگی می بخشد
زندگی عشق می آفریند
عشق عشق می آفریند

اومدم لینکت کنم
دیدم کاممنت گذاشتی
:)))


ممنون

..


کو لبخندت؟؟؟
:)))


....

بیژن 1388/05/17 ساعت 07:53 ب.ظ

وبت قشنگه باش حال کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد