ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

تنهایی

تنهایی! 

این چه واژه ای است که حتی در هنگامی که همه ی کسانی که می گویند دوستت دارند پیش تو هستند باز هم سراغ من می آید؟ 

شاید آن ها واقعاً من را دوست ندارند و فقط به هر دلیلی ادعا می کنند! 

آدم های زیادی اطرافم هستند اما از یک آدم تنها تنهاترم !زیرا هیچ کس را ندارم که برایش سخن از دل گویم!چه جالب تنهایی حتی هنگامی که اطافم شلوغ است  نیز نزد من است! 

 

شاید خودم را باخته ام، شاید هم دیگران مرا بدست فراموشی سپرده اند!دیگر نمی دانم کی دوست و یار واقعی من است، نمی دانم که راست می گوید که دروغ! دنیای بدی شده از این دنیا خسته شدم! 

نمی دانم اما روزگارم با این  یار همیشگی (تنهایی) سیر می شود!!!!!!!!!!!!!!!

نظرات 16 + ارسال نظر
امیر علی 1388/05/17 ساعت 09:59 ب.ظ

من هم مثل شمام
منم مثل همونا ادعا به دوست داشتن می کنم تو هم همین کار کن

دریا 1388/05/18 ساعت 01:26 ب.ظ http://www.onlyyou.blogsky.com

سلام
با غزلی از حافظ شیرازی آپ کردم.
منتظر حضور پرمهرتان هستم.
موفق باشی

نیما 1388/05/18 ساعت 05:30 ب.ظ

دنیای تنهاییت را با شورر زندگی در امیز تا بتونی فراموشش کنی

فریناز 1388/05/18 ساعت 05:33 ب.ظ

وبت قشنگه






میشه به منم وبلاگ نویسی یاد بدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ترانه 1388/05/18 ساعت 05:33 ب.ظ

غم و غصه رو بخیال امروزتو با شادی عشقه:))))))))))))))

تنها 1388/05/18 ساعت 08:21 ب.ظ

نظر لطف شماست
روزگار با ما وفا نداشت

مسعود 1388/05/18 ساعت 11:01 ب.ظ

به به ساناز اوجملم اینجا بیخود کرده تنها شده نبینم دیگه از این پست ها بنویسیا

تنها 1388/05/19 ساعت 10:55 ق.ظ

روزهای روشن خدا حافظ سر زمین من خدا حافظ روزهای خوبت بگو کجا رفت از این جا رفت تو قصه ها رفت

این قصه ها کجان؟!!!!!! تو دل ما آدم های تنها یا توی کل جهان پخشن؟

علی 1388/05/19 ساعت 10:58 ق.ظ

سلام سلام
:)))

خوبی؟
الان تو نتی یعنی؟؟؟
:)))

ببینم
تو بلد نیستی نر بدی
در مورد نوشته های دیگران؟؟؟
:))))))))))

یعنی منو نظر ندم؟؟؟


تنهایی..
یه عالمه نوشتم در موردش
:)

تیکه تیکه یادم میاد

دیگر تنهایی اوئست
که همه جا با من است
وچون هست
تنهایی می تواند باشد؟؟؟
تنهایی..

بی هیچ پای صحبتی
مونس دلی
همدمی
در جمع اینانی که گویی غریبه اند...


..

مواظبت باش
لبخند یادت نره
:)))

علی 1388/05/19 ساعت 07:42 ب.ظ

سلام
سلام
:))

کی مرده؟؟؟
:)))

دیدی منم تو نتم
:)))

کم پیدایی؟؟؟
:))))))))))))))



تا نظر ندی
منم نظر نمی دم
:))))))))))))))))))))



سلامت و شاد باشی


لبخند یدت نره
:)

ریحانه 1388/05/20 ساعت 01:24 ب.ظ http://www.hamrahe87.blogfa.com

سلام

از ته دلم میگم واقعا وبلاگ خوبی داری

بابا به ماهم سری بزن

انگار همه مارو از یاد بردن

به به ریحانه خانم
خوشگلم مطمئنی که آدرس وبتو درست دادی؟؟؟؟

تینا 1388/05/20 ساعت 06:43 ب.ظ http://www.mmaann.com

جالبه اینجا پیش منم بیا

علی 1388/05/20 ساعت 07:15 ب.ظ

سلام ساناز جان
سلام
سلام

خوبی؟؟؟
چه خبرا؟؟؟

منم خوبم
:)))
بد باشه که خوب نیست
:)))


ساناز و خستگی؟؟؟
سانازززززززززززززززز
یه کم لبخند
بیشتر
بیشتر
آره

زود بیا ها
وگرنه ...
:)))


سلامت و شاد باشی


لطف کردی سر زدی , بابت نظرت هم ممنونم
وبلاگ عاشقانه ای بود!
ولی راجع به این فقط یه جمله از شاملو می گم و می رم!
"هیچ وقت کمتر از موقعی که تنها بوده ام احساس تنهایی نکرده ام."

کورش 1388/06/17 ساعت 09:27 ب.ظ

دوستی من وتو دوستی شاخه وبرگ است جدایی برگ از شاخه مرگ است

کورش 1388/06/18 ساعت 01:23 ب.ظ

میخوام یه وبلاگ دیگه ام بزارم نظرت چیه بزارم یا نزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد