ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

نامه ای به تو...

 تو تمام دفترهام جایی نیست که  رد پای تو در آن دیده نشه٬ همه جا پر شده از اسم تو. 

لحظه ی فکر کردن به تو بهترین لحظه ی زندگیمه چون در آن لحظه توی عالم عشق غرق میشم و برام مهم نیست در دنیای حقیقی چی می گذره. 

خیلی از شبهامو به این فکر می کنم که اگر تو را از دست بدهم چی کار می کنم؟ 

گذر زمام بدون تو برام ممکن نیست ٬حتی تمرکز برای آب خوردن هم ندارم چه برسه بقیه ی موارد. 

زندگی من و تو شبیه به هم دیگه ست. دنیای من و تو باهم طی میشه اما هر وقت فکر کردی که زندگیت بی من شادتره بدون معطلی از پیشم برو من مانع تو نمیشم چون شادی تو شادی منم هست و اگر روزی ببینم که تو شاد نیستی اون روز روز مرگ من خواهد بود. 

من دوستت دارم اینو قاطعانه بهت میگم. این دوست داشتن با رفتن تو یا حتی رفتن خود من نابود نخواهد شد. 

 

نظرات 24 + ارسال نظر
امیررضا 1388/05/29 ساعت 11:16 ق.ظ

وبلاگ خیلی قشنگی داری حتما بازم میام پیشت:)))))))))))))))))))))))))))))))))))

پروانه 1388/05/29 ساعت 11:17 ق.ظ

تو هم مثل منی خوحای میشم به منم سر بزنی خانومی

شهریار 1388/05/29 ساعت 11:18 ق.ظ

منم موافقم دنیای عاشقی آدمو از حقیقت ها دور می کنه

مانی 1388/05/29 ساعت 12:36 ب.ظ http://maniyeman.blogsky.com

سلام خوبی خوش به حال تو ............ امروز خسته ترم ......

خیلی مطلبت قشنگ بود
موفق تر باشی.

معین 1388/05/29 ساعت 03:09 ب.ظ http://inest.org

سلام اگه دوست داشته باشی میتونیم تبادل لینک داشته باشیم
اگه مایل بودی به آدرس زیر بیا و اطلاعات لینک خودتو برای ما قرار بده تا ظرف مدت 24 ساعت لینکت در سایت نمایش پیدا کنه
admin.inest.ir/comments.bs?postid=1

سلام دوس جونی! خوفی جیگمل؟
این متنت فوق العاده بود!!!!.... نمیدونم اما یاد خودم افتادم!!!آره حرفات تاثیر گذاشت اما...پس چرا من هنوز منتظرمش؟؟؟!؟؟؟ واقعا دقیقه به دقیقه ی زندگیم بود و هست!!! به خدا به جون خودش یه شب نیست که تو دفتر خاطراتم ازش ننویسم...یه لحظه هم نیست که بهش فکر نکنم!!! دیروز فال گرفتم اومد که ناراحت نباش! دوباره گرفتم که نوشه بود دست به کار شو تو قدم پیش بذار! واقعا باید چیکار کنم؟؟؟

دردونه 1388/05/30 ساعت 12:22 ق.ظ http://live-or-dead.blogsky.com

سلااااااااااااااااااام. وای چقدر عشقولانه بود . واقعا هر کاری کنه بازم دوستش داری؟

این دوست داشتن خیلی باارزشه ها!!! منم همین حرفا رو می زدم حتی وقتی از دستش دلخور شدم بازم دوستش داشتم و دلم نمی خواست یه وقت اون ناراحت بشه .

من اینجور دوست داشتن رو دوست دارم . یه علاقه واقعی! :)

نوید 1388/05/30 ساعت 02:24 ب.ظ

چه نامه ی قشنگی بود چرا فقط تعداد محدودی از آدما از عشق واقعی با خبراند؟!ღ♥ღ

فرید 1388/05/30 ساعت 02:25 ب.ظ

خیلی قشنگ بود

دنیای عشق ما رو از عالم و آدم غافل می کنه

سلام دوست جون خود خودم! بدو! بدو! بدو ساکتو جمع کن! و بیا! من آپم.منتظرتم!

سلام جون جونی! مرسی که بهم سر زدی!
با نظرت موافقم! حسم اونو نوشت! به نظرم دختره یه جورایی بد شانسه! همیشه آخرش یکی میره... دیدی؟ آخر سر به علیرضا نگفت که دوستش داره...رفت و رفت و رفت!
دوست دارم دوست جونم! بازم بهم سر بزن
مرسی

سلام
ممنون به وبلاگم اومدی
مطلبتو خوندم یه قسمتیش نوشته بودی:(هر وقت فکر کردی که زندگیت بی من شادتره بدون معطلی از پیشم برو)آیا اینو از ته دلت گفتی؟؟؟اگه فکر میکنی رفتنش اینقدر راحته یه لحظه چشاتو ببندو به نبودنش فکر کن اگه دیدی اشک از چشات اومد بدون که رفتنش به حرف راحته نه به عمل
دلت شاد

سلام
خوبی؟
عشق مرد
خبر نداشتی؟
مراسم هفت و چهلم و سالگرد هاش هم برگزار شد و رفت
این روزا اینایی که میبینی عشق نیست هوس هم نیست بکه از هوس هم پست تره
ممنون که به خلوتم سر زدی
خلوتت شلوغ باد

ممنون که به من سر میزنی
شما خیلی خوبی که فقط خوبیا رو میبینی
ولی این دنیا رو بدی گرفتخ
چشاتو باز کن

میشه آیدیتو بدی؟

علی 1388/05/30 ساعت 11:18 ب.ظ

سلام ساناز جان
سلام
سلام
:)))

خوبی عزیز؟؟؟
دیروز رفته بودم انجمن جراحان
و بعد آمدم خونه خواهرم یه بازی نصب کرده بود یه جاش گیر کرده بود
نشستم به بازی
:)))))))))))))))))
نیومدم نت
ببخش اگه نگران شدی
:)))

امروز با محمد ( که از پس فردا میره خدمت مقدس ) و رضا رفتیم خاک آشنا رو دیدیم سینما



چشم
غمگین نیستم
:)))
تو چی ساناز جان؟؟؟
خوبی؟؟؟
سرحالی؟؟؟


خیلی مواظبته خودت باش
خیلی عزیزی

تا تنها نباشی قدر تنهایی رو نمیدونی
یا علی

شاهین 1388/06/01 ساعت 03:31 ق.ظ http://ravani.blogsky.com

خواستم برای پست بالایی نظر بگذارم ٬ نشد!
چگونه بگویم دوست دارم وقتی ....
فوق العاده بود.

جی ۲ 1388/06/04 ساعت 10:13 ب.ظ http://BlackLove-07.Blogsky.com

مرسی ...تازه خوشحال میشم اگه با نام عشق مشکی منو لینک می کردی چون منظورم همین بود !یا حق.....

کورش 1388/06/18 ساعت 10:55 ب.ظ

اپ نکردم ولی دو وبلاگ جدید ساختم برو نگاه کن www.korosh3.blogsky.com,وwww.joanaseg.blogsky.com

محمد 1388/06/22 ساعت 03:12 ب.ظ http://mohammad1.blogsky.com

سلام ساناز جون.یه گله از شما دارم.چرا به وب داداش ما(کورش)خیلی سر می زنی.وبه ما دیگه نمیای.
قهری با ما.
منتظرتم ها.بیایا.
موفق باشید.

کورش 1388/06/24 ساعت 01:09 ق.ظ

منم موزیک گذاشتم ببین خوبه یا عوضش کنم بای بای فعلا

علی ثقفی 1388/06/30 ساعت 12:44 ب.ظ http://www.hamedanfootball.com

سلام
وبلاگ خوبی دارید !
خوشحال میشم اگه به سالت ما هم سربزنید !
در صورت تمایل ما رو به اسم "پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان" لینک کنید و پیام بذاربد که به چه اسمی لینکتون کنیم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد