ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

ღ♥ღMissing some oneღ♥ღ

♥♥♥♥♥دنیای عشق♥♥♥♥

سخنی از دل

سلام به دوست های عزیزم قبل از شروع حرف هایی که می خوام بنویسم اول از همتون بخاطر اینکه دیر آپ کردم معذرت می خوام سرم خیلی شلوغ و وقت ندارم شرمنده 

 

 سخنی از دل 

 

شب هاست که عکسش را بر روی مهتاب شبانه می بینم ستاره ها به او نزدیک می شوند و ا و را از من دور می کنند و قلب من را همچون گلی که توسط باد پرپر می شود پرپر می کنند.این حرف ها را به او نمی گویم که سرنوشتم جز خرد شدن و پشیمانی از غرور شکسته شدم نباشدزیرا سرنوشت یک عاشق بی معشوق که دلش همچون آسمان شب سیاه و تاریک است بهتر از سرنوشته کسی ست که علاوه بر غم نبودن یار غرور و شخصیتش شکسته شده. 

صدای او برایم از هر نغمه و آوازی زیباتر و طنین انداز تر ه اما حیف که از دلم بی خبر است ، بی خبر از عشقی که روز به روز من را خود ساخته تر و گاه تنهاتر می سازد. 

عزیزم عشق تو حتی با نبودنت هم مرهم همیشگی زخم های کهنه ام است ، قلب تنهای من از عشق تو برایم دوستانی با چهره و جنس تو می سازد و این من را از تنهایی در میارد اما حیف که همه ی اینها در عالم خیال است و در دنیای حقیقی ام خبری از تو نیست...

نظرات 49 + ارسال نظر
پانیذ 1388/06/02 ساعت 12:18 ب.ظ http://www.love-53.blogsky.com

وب مستر عزیز سلامشما می توانید به راحتی از سایت یا وبلاگ خود درامد زایی داشته باشیدکلیک های تصویری:450 ریال به ازای هر کلیک به شما پرداخت می شودبه کاربران برتر هدیه های وی‍زه ای داده می شود هدیه اولیه ما به شما
:20000 ریالحد اقل واریزی 8000 تومانزمان واریزی : 2 و 17 هر ماه فرصت را از دست ندهیدwww.skyclick.ir




وب مستر عزیز سلامشما می توانید به راحتی از سایت یا وبلاگ خود درامد زایی داشته باشیدکلیک های تصویری:450 ریال به ازای هر کلیک به شما پرداخت می شودبه کاربران برتر هدیه های وی‍زه ای داده می شود هدیه اولیه ما به شما
:20000 ریالحد اقل واریزی 8000 تومانزمان واریزی : 2 و 17 هر ماه فرصت را از دست ندهیدwww.skyclick.ir





وب مستر عزیز سلامشما می توانید به راحتی از سایت یا وبلاگ خود درامد زایی داشته باشیدکلیک های تصویری:450 ریال به ازای هر کلیک به شما پرداخت می شودبه کاربران برتر هدیه های وی‍زه ای داده می شود هدیه اولیه ما به شما
:20000 ریالحد اقل واریزی 8000 تومانزمان واریزی : 2 و 17 هر ماه فرصت را از دست ندهیدwww.skyclick.ir





وب مستر عزیز سلامشما می توانید به راحتی از سایت یا وبلاگ خود درامد زایی داشته باشیدکلیک های تصویری:450 ریال به ازای هر کلیک به شما پرداخت می شودبه کاربران برتر هدیه های وی‍زه ای داده می شود هدیه اولیه ما به شما
:20000 ریالحد اقل واریزی 8000 تومانزمان واریزی : 2 و 17 هر ماه فرصت را از دست ندهیدwww.skyclick.ir






وب مستر عزیز سلامشما می توانید به راحتی از سایت یا وبلاگ خود درامد زایی داشته باشیدکلیک های تصویری:450 ریال به ازای هر کلیک به شما پرداخت می شودبه کاربران برتر هدیه های وی‍زه ای داده می شود هدیه اولیه ما به شما
:20000 ریالحد اقل واریزی 8000 تومانزمان واریزی : 2 و 17 هر ماه فرصت را از دست ندهیدwww.skyclick.ir

سلام دوباره! ما چت میکنیم تو وبلاگ! دویدم و اومدم! قشنگ بود! تو که دیر آپ نکردی...امروز ۲ و تو ۳۱ آپ کردی! (البته میدونم به من مربوط نیست)
آخه یکی اومده بود گفته بود که عوضش کن! به هر حال مرسی! اگه تو نبودی که من الان رسما دیوونه شده بودم! گاهی حرفای یه دوست که همسن آدمه بیشتر کارسازه تا مامان آدم! نمیدونم اما از اون وقتی که واقعیت رو بهم یادآوری کردی دیگه کمتر شده اون حسم! الیته هنوز وقتی حال و هوام با یادش عوض میشه به شدت داغون میشم!
بی خیال!
خودت خوبی؟ چه خبر؟
چرا انقدر درس؟
حالشو میگیرم! اگه شد قسمت دومش رو هم مینویسم! :-)


اوج این یادداشت اینجا بود :

قلب تنهای من از عشق تو برایم دوستانی با چهره و جنس تو

می سازد و این من را از تنهایی در میارد

اما حیف که همه ی این ها در عالم خیال است و در دنیای

حقیقی ام خبری از تو نیست . . .

حتما بهت سر می زنم ساناز جان

مرسی از لطفت خانوم گل

آریا 1388/06/02 ساعت 05:49 ب.ظ http://alone111.blogsky.com

قشنگ می نویسیا

موفق باشی عزیزم

پیام 1388/06/02 ساعت 05:50 ب.ظ

اووووووووووووووووووووووو چه عاشقانه نکنه عاشقی؟
خیلی قشنگ بود

حسام 1388/06/02 ساعت 06:38 ب.ظ

خیلی قشنگ نوشتی


































































































































گفتم همین جوری بیام پایین :):):):):):)

فرید 1388/06/02 ساعت 08:37 ب.ظ

سلام سانازی.مرسی که خبریدی!!!!!
آپت خیلی قشنگ بود.میدونی که من از این متنا خیلی خوشم میاد.هیییییییی

فرید 1388/06/02 ساعت 08:39 ب.ظ

آره من عاشقم.عشقی که ییهو شروع شد و . . . نمیدونم آخرش به کجا میرسه.خودم هنوز تو کفشموولی فک کنم باید عشقو رها کنم. . ..!!!!!!!!!!

فرید 1388/06/02 ساعت 08:40 ب.ظ

مثل اینکه توهم عاشقی؟مگه نه؟!؟ این متنه مخاطبش کیه عزیزم؟

علی 1388/06/02 ساعت 10:16 ب.ظ

سلام ساناز جان
سلام عزیز
سلام گل مهربون
:)))


خوبی ؟؟؟
این آپت برام عجیب بود با اونی که گفتی بهم خیلی متفاوت بود
نمی دونم
...


راستی ساناز جان
برام چیزی نفرستادی
:)
برا کی فرستادی؟؟؟


چه خبره ساناز جان؟؟؟
این فصل و امتحان؟؟؟
نجربی هستی یا ریاضی؟؟؟
:)))
هم شیمی و ریاضی هم زیست و فیزیک
قاعدتا باید تجربی باشی

می دونی من تو دبیرستان وقتی حوصله درس خواندن نداشتم
دوش می گرفتم
و به حالت تدریس خودمو می ذاشتم جای معلم
( بعد از یه بار خواندن )انگار که دارم درس می دهم به بچه ها
نتیجه خوب بود
:)))))))))))))

خسته نباشی ساناز جان
:)))
دعا یادت نره
لبخند هم
خیلی عزیزی
خیلی مواظبت خودت باش

دعایم هستی
به خدا می سپرمت
:)))

در مورد آپت
یه نوشته دارم:
هرچند که تو نظرت رو در مورد نوشته قبلیم که فرستادم برات نگفتی

امروز که به دیروز می نگریستم



جز تو چیزی ندیدم



حال هم که به امروز می نگرم



فقط تو را می بینم



نمی دانم فردا چه خواهم دید؟



تورا یا تو را



تو وجه اشتراک تمام روزها و شب های من هستی



اتصال دهنده رویاها و آرزوها



امیدبخش هر شب ناله های من



همین که آرزوی تو با من است



از تو متشکرم



خداوند تو را رستگار کند





بهترین هدیه بودنت است





خداوند تو را رستگار کند





نه بودنت هم لطفی دیگر دارد



تجربه انتظار هر لحظه



درد جانسوز و راه ساز



اشک سیل آسای پراز نیاز



خداوند تو را رستگار کند

سلام عزیزم! وای اگه بدونی چی شده؟!؟ همین الان افتادم تو جوب! سااااااانااااااااااز جوووونم! اگه بدونی چقدر ضایع شدم!!!
بله خب آدم دوست به این خوبی داشته باشه دیگه * ف * رو میخواد چیکار؟!
آره! اتفاقا نیاز دارم.
راست میگیا! ببین یه سوالی دارم که برات اف میذارم!
مرسی

فرید 1388/06/03 ساعت 10:15 ق.ظ http://farid71.blogsky.com

سلاممممممممممممم__________#__##__#
________________#########_#____#_#
________########____________##_#_#
_____##__##___ خوووووووووووفی؟؟؟؟ ____#_#
____##_#___#_____________________#
____#_#___#_________________##___#
____#_#__##___________#######_____#
____#__#_#_________###________##__#
_____##_______###_#_____##_____#________#######
_______###_______#_____###______##____##__###__#
_________#______#________#___#__#____##_##من##_#
_________#______#_______#####___#___##_##____#__#
__________#_____##____##_______#____#__#_____#__#
___________##____##__________#######___#___##__#
_____________##____##_____###_____#_____###____#
__________#############_####______#_________#
_______##_______#______#____#_____#___________#
_____##_________#______#____#_____##_________#
___##___________#_______#___###__###________#
__#____________###_______###___##___#______#
_##__________##___#____##____________#___##
_#__________#______####______________#_##
##_________#____ ______________ _ ______#
#__________#_آپ کردم نمی خوای بیای ببینی؟ __ #
_#_________#____بدوووووووووووو بیاااااااااااا_____#
_##________#_____________________ ###
___##____##________-----------____#__ ##
_____#########_____^_^________####___#
___##_________###________#####_________#
__#_____#________##_#####__________#########
_#___###__##_______#_____________##__________##
_#__#_______##______#__________##______________##
_#__#_________##____#___##____#____########__##
__#_#__اومدیااا_#____#_#_#___##___##________##__ _#
__##_#__________#___###___####___#_ ___#_#

بدووووو بیا عزیزم

فرید 1388/06/03 ساعت 10:39 ق.ظ

های سانازی. میخوام ترکش کنم چون فک کنم این از اون عشفای بی سر انجامه.البته طرف مقابلم فک کنم همین نظرو داره :(:(:(:(

دریا 1388/06/03 ساعت 04:32 ب.ظ http://www.onlyyou.blogsky.com

در این شبهای راز و نیاز با یار، اگر بر سجاده دلت یاسی شکفت ؛التماس دعا

موفق باشی

فرید 1388/06/03 ساعت 06:20 ب.ظ

ساناز جونم.مطمئن باش بازم پیشت میام.نامرد نیستم عزیزم.
من قربون اون دل کوشولوت بشم!!!! :*:*:*:)
فعلا بای:*:*

سلام عزیزم.خدا نکنه! آره خوبم!!! تو خوبی؟
آره! یادم رفت! اما الان میذارم برات!!! باشه بهش میگم.
وظیفه چیه؟ تو لطف میکنی گلم!
بازم بیا پیشم.
راستی برو دنبال کادو که ۸ این ماه تفلد داریم!!!!!!!

سلام دوست جونی! خوفی؟!
مرسی بابت ج اون آف!!! راستی به اونم گفتم!یادم بنداز اگه چت کردیم یه چیزی رو بهت بگم.باشه؟
تفلد داریم دیگه!~~~~~ تفلد دختری با دامن حریر!!!~~~~~~
شما هم دعوتی!
حتما بیایا!!!!!!!!
دوست دارم دوست جونی...
راستی! اون ( ا ) میاد اینارو بخونه؟!
بازم بیا

سلام عزیزم. اینم اون یکی وبلاگ من! عزیزم لطفا منو لینک کن!
من اونجا لینکت کردم. راستی اگه درست شد کامپیوترت به من سر بزن!
مرسی

برزو 1388/06/04 ساعت 04:01 ب.ظ

خیلی قشنگ حرفاتو تشبیه کردی
موفق باشی











































































































































گفتم بیام پایین دورهم باشیم:)

شاهین 1388/06/04 ساعت 04:01 ب.ظ

عشق چیز خوبیه اگر بدرستی از این کلمه استفاده بشه

احسان 1388/06/04 ساعت 04:03 ب.ظ

سلامممممممممممممممممممممممممممم

بیکار بودم گفتم بیام یه سلامی بدم:)

نوید 1388/06/04 ساعت 05:36 ب.ظ

سبلم عزیزه دلم

خیلی قشنگ می نویسیا ساناز جونم

من فکر نمی کردم تو خوجمل باشی :)

ایول رومو کم کردی سعی می کنم از این به بد با کسی کل نندازم:)

خوبی؟

وبتم که خوجمل کردی بابا چه خبره؟می خوای بکشی همه رو؟؟؟

شایان 1388/06/04 ساعت 05:41 ب.ظ

منم موافقم وبت مثل خودت اوجملن:):):):):):)

سلام جوجو! مرسی بابت لینکی که کردی...ممنونم!
تفلد خودم که نیس! تفلد وبلاگمه!!! تفلد خودم ۲۴ آذر هست!!!
اونی که خودت میدونی فقط یکبار اومد اونم خودمو براش خفه کردم تا گفت باشه و اومد!!! ای بابا.عجب زمونه ای شده! قدیما تو فیلما پسرا خودشون رو می کشتن واسه دخترا الان برعکس شده.لااقل نمیشه بطور = دوست داشت. یه قدم اون یه قدم من!
بازم بیا پیشم که دلتنگم بدجووووووور!
مرسی

هر آنچه از دل بر آید بر دل نشیند.زیبا و دلنشین بود.منم به روزم.خوشحال میشم ببینمت. راستی تبادل لینک میکنی؟

فرید 1388/06/04 ساعت 07:10 ب.ظ

علیییییییییییک سلللللللللللللللام به ساناز گل و ناز خودم.چطوری عزیز دل فرید!! :*:*
نامرد نیستم خوشگلم.بازم بت سر میزنم.فعلا بابای ساناز جوننننننننننم:):):):):)

جی ۲ 1388/06/04 ساعت 07:47 ب.ظ http://BlackLove-07.Blogsky.com

سلام ...ممنون شما هم جای جالبی دارین ...خوشحال شدم اومدین...اگه دوست داشتین منو با همین نام لینک کنید بعد بهم خبر بدین تا با هم تبادل لینک داشته باشیم
باز هم ممنون...موفق باشی..

منو با اسم >>>~ انعکاس آب ~<<< لینک کن لطفا.

سلام عزیزم.مرسی ممنون.من فقط تبریک نمیخواما! من کادوووو میخوام!!! بدم عوض شده! ببین اگه اونا هم رو بدن مسلم هستش که ما هم پررو میشیم.میگم که باید دوطرفه باشه.یه قدم من یه قدم اون! ای خدا....آخه چی میشد اگه همه به اون کسی که میخوان برسن؟!
من که دلم برات تنگ شده.اما دلتنگ هم هستم واسه...
آره.همه چی! مخصوصا برای تو! ببین حتما یادم بنداز یه چیز راجع به عکس تو موبایلم بهت بگم.اینجا نمیتونم بگم!
بهم بازم سر بزن.
دوست دارم دوست جونی
مرسی

دردونه 1388/06/05 ساعت 03:16 ق.ظ http://live-or-dead.blogsky.com

سلام گلم .چطوری؟

خوبی؟ واقعا بچه ها هر چی از وبلاگت تعریف کنن کمه . حرف نداره.

مرسی که بهم سر می زنی . منم قول میدم هر وقت که آن شدم و اومدم توی نت بهت سر بزنم .

قربونت برم. بای عزیزم

سلام دوست جوووونی! خوفی؟!
دلتنگم برای اینکه...بابا اینجا نمیشه گفت! همه میان میخونن بعد راز دل من فاش میشه!
تازگیا مشکلاتم زیاد شده!و واقعا نمیدونم چرا.دارم دستی دستی خودم میندازم تو یه اتفاق!!! نمیتونم جلو احساسم رو بگیرم.قضیه اونی که اولین بار بهت گفتم نیستا.این فرق داره.باید برات بگم. اما اینجا نه!
به هرحال هرکی بدون کادو بیاد از همون دری که اومده میره بیرون!!! البته منظورم تو نیستیا! اما به هر حال کادو یادت نره!
منم دوستتتتتت دالم جوووجووو

سارینا 1388/06/05 ساعت 01:35 ب.ظ

وایییییییییییی

سانازیییییییییییی

سلامممممممممممممممم

چی کار کردی اینجارو؟
خیلی خیلی ناز و خوشمل شده

معلومه خیلی خوش سلیقه یا:)

دمت گرم ساناز جون دست مارم بگیر دیگه

آدم دلش نمی خواد از این جا بره بیرون:):):):))

اشکان 1388/06/05 ساعت 01:36 ب.ظ

وایییییییییییییییییییییی

خیلی ناز شده

معلومه خیلی خوش سلیقه یا

آفرین گلم خیلی خوجمل شده:):):):):)

منم با سارینا خانوم موافقم آدم دلش نمیاد بره بیرون از اینجا به منم سر بزن خوشحال میشم

سلام ممنون شما لطف دارین اما متاسفانه یادتون رفته لینکتونو بدین

سلام.امیدوارم پای قولت بمونی...!
آره حتما باید برات تعریف کنم.دنیایم؟! کدوم دنیا؟! دنیای من خیلی وقته خراب شده...

امین 1388/06/05 ساعت 10:39 ب.ظ http://TARFAND1351.BLOGSKY.COM

سلام
بهت تبریک میگم .قالب قشنگی رو انتخاب کردی .موفق باشی.امین.ترفندستان

مهسا 1388/06/06 ساعت 12:44 ق.ظ http://gozare-omre-man.blogfa.com

سلام این ۵ بار هستش که میخوام این نظرو بذارم٬خیلی قشنگ با عشقت حرف میزنی کلی از نوشته های این صفحت خوشم اومد البته تا آخر صفحه رو نخوندم لینکت میکنم تا سر فرصت بخونم٬قالبت خیلی خیلی خوشگله درباره وبلاگ این گلا همه چی ۲۰ هستش کارت حرف نداره ساناز جون خوشحال میشم به کلبه ی نوساز منم سر بزنی خدانگهدارت

سلام مهسا جونم

مرسی که بهم سر زدی منم لینکت می کنم خوشگله من فقط متاسفانه بلاگفارو نمی تونم باز کنم :( اگه تونستم حتما میام پیشت بازم بیا یا خوشحال میشم عزیزم

دردونه 1388/06/06 ساعت 01:00 ق.ظ http://live-or-dead.blogsky.com

سلام گلم . خوبی؟

من اومدم. بهت سر زدم که دلم و دلت تنگ نشه . قربونت برم.

ساحل 1388/06/06 ساعت 01:02 ب.ظ http://boghze-sahel.blogsky.com

سلام. وبلاگ جالبی داری. ممنون که سر زدی

سلام
جوینده یابندس...!

سلام ساناز جونم! خوفی عزیزم؟! کی میای؟
تفلد پس فرداستا!!! چی براش گرفتی؟!؟!
راستی گلم بی معرفت شدیا!!!

فرید 1388/06/07 ساعت 10:37 ق.ظ

سسسسسسللام ساناز جونننم.چطوری عزیزم؟ خوش میگذره؟
گفتم بت سر بزنمو حالتو بپرسم.خب چه خبرا خوشگلم؟

فرید 1388/06/07 ساعت 10:38 ق.ظ

یهووووووو فک نکنی نامردم که دلم بد جور میگیره ها عزیز دلم
:* :* :*

فرید 1388/06/07 ساعت 11:37 ق.ظ

راستی آپیدم ها.بدو بیا

مانی 1388/06/07 ساعت 12:26 ب.ظ http://maniyeman.blogsky.com

سلام خوبی به به چه عشقی ...........خوش بحالت.....مراقب خودت باش.

سلام عزیزم.بابا تو کی میای؟! بخدا کلی حرف دارم....!
چی خلیدی براش؟!
من کجام؟! یعنی چی؟!؟!
عزیزم این شکلکا کد داره!!! برات میزنم کدش رو بعدا! فقط تایید نکنیا نظری که توش کد هست!!!
فردا رو بگوووووووو!

دریا 1388/06/07 ساعت 01:17 ب.ظ http://www.onlyyou.blogsky.com

سلام دوست گلم

::.ساز دل دریا.:: بروز شد.

منتظر حضور پرمهرتان هستم.

موفق باشی.

اتوسا 1388/06/07 ساعت 11:57 ب.ظ

خیلی خداییش قشنگه (ساناز)جون!!!!!!!!!:))

کورش 1388/06/18 ساعت 10:57 ب.ظ

راستی موزیک وبلاگت خیلی قشنگه

کورش 1388/06/18 ساعت 11:00 ب.ظ

خیلی کم این روزا سر می زنی مشکلی داری........بگو من رفیق نیم راه نیستم کمکت میکنم همونطوری که تو به من کمک رسوندی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد